Nie masz certyfikatu SSL? Zapomnij o klientach!
Google Chrome jest dziś najpopularniejszą przeglądarką na rynku. Nie dziwi więc fakt, iż amerykański gigant przoduje w wyznaczaniu internetowych standardów.
Kolejny pomysł, który wszedł w życie w styczniu 2017 roku wraz z aktualizacją Chrome do wersji 56, mocno zaostrza sposób podejścia do stron związanych z koniecznością przetwarzania danych osobowych swoich klientów.
Od tego momentu każdy odwiedzający stronę nieposiadającą certyfikatu SSL zostaje o tym fakcie poinformowany wraz z ostrzeżeniem przed wpisywaniem poufnych danych, takich jak numery kart kredytowych, kody PIN czy dane osobowe. Dodatkowo brak niezabezpieczonego połączenia https będzie wyraźnie wpływać na pozycjonowanie w Google, a co za tym idzie, będzie miał ogromny wpływ na wiarygodność danej strony oraz może spowodować wyraźny spadek liczby klientów danego serwisu.
Jeśli nie chcesz narazić się na niebezpieczeństwo utraty klientów skorzystaj z naszej pomocy już dziś! Pomożemy Ci dobrać certyfikat najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb i odpowiednio zabezpieczymy Twoją stronę.