Regulamin świadczenia usług hostingowych
Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy zawartej pomiędzy firmą BluLink Dawid Chojak zwaną dalej Operatorem a użytkownikiem zwanym dalej Abonentem.
Z chwilą zarejestrowania i opłacenia usługi, Operator i Abonent zawierają umowę na świadczenie usług hostingowych.
§ 1 Przedmiot umowy
Niniejsza umowa określa zasady dokonywania przez Operatora na rzecz Abonenta sprzedaży usług hostingowych ujętych w aktualnym cenniku Operatora – BluLink Dawid Chojak
§ 2 Postanowienia ogólne
- Regulamin zawiera warunki świadczenia usług przez firmę BluLink Dawid Chojak zwaną dalej Operatorem, a także określa prawa i obowiązki Operatora oraz Abonenta korzystającego z jego usług.
- Przed skorzystaniem z usług Operatora konieczne jest zapoznanie się z Regulaminem.
- Wszelkie reklamacje wynikające z jego nieznajomości nie będą rozpatrywane.
- Rejestracja usługi hostingowej, równoznaczna jest z zapoznaniem się z Regulaminem, jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do przestrzegania zasad Regulaminu.
- Operator ma prawo do zaprzestania świadczenia usług Abonentowi łamiącemu postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Operator ma prawo przenieść prawa i obowiązki wynikające z umowy na osobę lub podmiot trzeci, bez dodatkowej zgody ze strony Abonenta.
§ 3 Rejestracja usług hostingowych
- Aby zarejestrować usługę hostingową, należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na stronie internetowej Operatora lub złożyć pisemny bądź elektroniczny wniosek, podając pełne dane identyfikacyjne, niezbędne do prawidłowego wystawienia faktury VAT.
- Aktywacja usługi nastąpi po dokonaniu zapłaty abonamentu na konto bankowe Operatora. Konto pozostaje aktywne przez okres, za jaki został uiszczony abonament.
- Do czasu potwierdzenia dokonania wpłaty Operator nie aktywuje usługi, jeśli Operator nie otrzyma potwierdzenia wpłaty w czasie 14 dni od zarejestrowania, usługa zostanie usunięta, a umowa z Abonentem zostaje automatycznie rozwiązana.
- Z chwilą otrzymania wymaganego potwierdzenia wpłaty w tym okresie następuje natychmiastowa aktywacja usługi i przedłużenie jej ważności.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy osób trzecich (banki, poczta, operatorzy domen itp.).
§ 4 Opłaty i terminy abonamentowe
- Abonent rejestuje i przedłuża usługę zgodnie z aktualnym cennikiem Operatora dostępnym na stronie internetowej www.blulink.pl.
- Operator na 30 dni przed kolejnym okresem rozliczeniowym prześle Abonentowi przypomnienie o wygasaniu usługi.
- Brak opłaty przedłużającej ważność usługi na kolejny okres abonametowy skutkuje rozwiązaniem umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
- Opłaty należy wnosić przelewem na konto Operatora mBank lub poprzez płatności on-line dostępne na stronie zamówienia. Rachunki bankowe:
- PLN: PL 08 1140 2017 0000 4302 1084 9810
- EUR: PL 13 1140 2004 0000 3712 1584 7159
- USD: PL 70 1140 2004 0000 3612 1591 7671
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Revolut Ltd.
- Dostępne formy płatności kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
- W wypadku opóźnienia płatności wynikających z umów Operator zastrzega sobie prawo naliczania odsetek za każdy dzień zwłoki. Zaleganie z płatnością wystawionych faktur lub not odsetkowych o więcej niż jeden miesiąc skutkuje utratą dostępu do serwera Operatora, zamknięciem konta i utratą wszystkich związanych z nim zasobów i informacji. Ponowne zawiązanie umowy i udostępnienie połączenia z internetem może nastąpić na normalnych zasadach, po uprzednim uregulowaniu zaległości.
- W przypadku nieotrzymania faktury VAT w terminie, w którym faktura była zwykle dostarczana Abonent jest zobowiązany zawiadomić niezwłocznie Operatora.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 21.12.1995 r. Dz. U. 154 poz. 797 ( § 37 ust. 3,
§ 38 ust. 9 ) Abonent upoważnia Operatora do wystawiania i przesyłania wszelkich faktur bez podpisu odbiorcy. - Abonent jest zobowiązany do pisemnego lub elektronicznego informowania Operatora o wszelkich zmianach dotyczących danych płatnika i odbiorcy faktur.
§ 5 Obowiązki Abonenta
Pakiety usług świadczonych przez Operatora, są usługami współdzielonymi z innymi użytkownikami. Abonent ma obowiązek przestrzegania niniejszego Regulaminu a w szczególności:
- Nie przekraczania limitów zajmowanej przestrzeni dyskowej oraz transferów ustalonych przez Operatora, dla każdego pakietu usług.
- Korzystania z wybranego pakietu zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Nie utrudnianie dostępu innym użytkownikom nadmiernym transferem, rozsyłaniem nadmiernej ilości poczty.
- Nie używanie funkcji i usług w sposób powodujący nadmierną konsumpcję zasobów systemu i naruszanie zasad współużytkowania zasobów.
- Abonent ma obowiązek chronienia swoich haseł dostępu przed osobami trzecimi. Zmiana hasła może nastąpić tylko w drodze kontaktu e-mail z administratorem info@blulink.pl, pisemnym wydaniu dyspozycji przez właściciela konta lub potwierdzeniu telefonicznym.
- Abonent wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w zamówieniu dla celów związanych ze świadczeniem usług hostingowych. Abonent, w dowolnej chwili, ma prawo wglądu oraz zmiany danych osobowych
§ 6 Odpowiedzialność Abonenta
- Abonent ponosi pełną odpowiedzialność za dane i treści zawarte na swoich kontach hostingowych.
- Abonent jest odpowiedzialny za treści i materiały udostępniane przez osoby, którym udostępnił miejsce na swoich kontach hostingowych.
- Abonent zobowiązuje się nie instalować stron o charakterze pornograficznym niezgodnym
z prawem, rasistowskich lub nielegalnych i takich, które zawierają linki do tego typu stron. - Zabrania się wysyłania ofert handlowych lub reklamowych do nieznanych odbiorców (zgodnie
z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. "o świadczeniu usług drogą elektroniczną"). - Abonent posiadający dostęp do usługi "SSH" jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie próby wykorzystywania tych usług do celów innych, niż ogólnie przyjęte zasady.
- Operator ma prawo żądać od Abonenta odszkodowania za ewentualne straty, które poniesie
w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez Abonenta serwera hostingowego.
§ 7 Zakres odpowiedzialności Operatora
- Operator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia usług opłaconych przez Abonenta zgodnie z zawartą Umową o parametrach nie gorszych od wskazanych w Umowie.
- Operator zastrzega sobie prawo do możliwie krótkich przerw technicznych w funkcjonowaniu wszystkich lub niektórych usług, związanych z obsługą i konserwacją systemu, w szczególności
w soboty i niedziele w godzinach 22:00-6:00 lub innych porach, jeśli wymaga tego doraźne bezpieczeństwo systemu. - Operator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za straty Abonenta, powstałe w wyniku:
- działania siły wyższej
- osób trzecich
- nieprawidłowego użytkowania kont
- podania nieprawdziwych lub niepełnych danych podczas rejestracji konta oraz złamania Regulaminu przez Abonenta,
- nieotrzymania poczty elektronicznej
§ 8 Postępowanie reklamacyjne
- W związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi, Użytkownik może złożyć reklamację w formie pisemnej, która powinna zostać doręczona za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Usługodawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazany do kontaktu.
- Reklamacja, o której mowa w ust. 1 powyżej powinna odpowiadać wymaganiom wskazanym poniżej, w przeciwnym razie Użytkownik zostanie wezwany do uzupełnienia złożonej reklamacji. Każda reklamacja powinna zawierać:
- dane Użytkownika umożliwiające jego identyfikację,
- wskazanie Usługi, której reklamacja dotyczy,
- zarzuty Użytkownika będące przedmiotem reklamacji,
- okoliczności uzasadniające podniesione zarzuty,
- żądania Użytkownika związane z przedstawioną przez niego sytuacją,
- dokument potwierdzający umocowanie, w przypadku gdy reklamacja jest składana przez osobę upoważnioną.
- Usługodawca rozpatruje złożoną zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 2 powyżej reklamację na piśmie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Usługodawca informuje Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną o swoim rozstrzygnięciu, które zawiera uzasadnienie jego stanowiska za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany podczas rejestracji. Okresu przeznaczonego na uzupełnienie reklamacji nie wlicza się do terminu jej rozpatrzenia.
§ 9 Rozwiązanie Umowy Abonenckiej
- Umowa Abonencka może być rozwiązana:
- Na skutek oświadczenia Abonenta o rezygnacji z usługi dostarczonego przed wygaśnięciem usługi.
- Z powodu nie uregulowania przez Abonenta opłat w ciągu 10 dni od upływu ważności usługi (patrz punkt: opłaty) ze skutkiem natychmiastowym.
- W wyniku naruszenia przez Abonenta warunków korzystania z usług, po uprzednim powiadomieniu i podaniu przyczyn z wyprzedzeniem 14 dni przed datą rozwiązania umowy, lub jeśli naruszenie dotyczy dóbr innych użytkowników sieci - ze skutkiem natychmiastowym.
- Na skutek rozwiązania lub likwidacji Abonenta nie będącego osobą fizyczną.
- Wypowiedzenie Umowy jest skuteczne w formie pisemnej lub elektronicznej wysłanej na adres info@blulink.pl
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
§ 10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Ewentualne spory będą rozstrzygane przez właściwy Sąd